Een office manager is meer dan iemand, die alleen maar een briefje typt.
De huidige secretaresse wordt niet voor niets vaak office manager genoemd, omdat ze vaak haar directe chef moet kunnen assisteren in de vaak ingewikkelde organisaties.
Het boek office manager vaardigheden is zeer praktijkgericht en sluit naadloos aan op de eisen die de huidige moderne praktijk aan de office manager stelt.
De volgende onderdelen komen aan de orde:

Inhoudsopgave

Organisatie
Leidinggeven
Rechtsvormen
Communicatie
Presentatietechniek
Vergaderen
Telefonisch vergaderen
Telefoneren
Opzoeken via de computer
Rapportage
Zakelijke berichtgeving
Uitnodigingen
Time management
Public Relations
Pers
Website
Ontvangst bezoekers
Organiseren bedrijfsactiviteiten
Organisatie van zakenreizen
Gastronomie en het zakenleven
Office management praktijk
Efficiency
Samenwerken
Het kantoor als werkplek
Personeelszaken

Kosten: € 35,00 (inclusief BTW en exclusief verzendkosten)

Bestellen